1.Билим берүү программасынын мазмуну жана окуу
методикалык жактан камсыздалышы
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим
берүү стандартынын,базистик окуу планын
талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
Окуу планынын 3 жыл ичиндеги аткарылышы
1.2 Окуу методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөлөрүнө ылайык келүүсү
*Педагогикалык жана көмөкчү персоналдарынын иш милдеттеринин нускамасы
Мамлекеттик билим берүү стандарты
*Сабакты начар өздөштүргөн окуучулар менен иштөө
*Окуу керемет долбоорунун алкагында жүргүзүлгөн иштер
1.3.Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине,анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду)болушу
*Китепканадагы делолордун номенклатурасы
*Мектеп китепканасы жөнүндө жобо
*Жаңы китеп долбоору боюнча маалымат
*Китептер боюнча мониторинг 1 жыл
1.4.Билим беруу программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыктар тараптардын күтүүлөрүн ,керектөөлөрүн жана канаттануусун мезгилдуу балоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизиминин болушу.
Билим сапатын талдоо жана мониторинг
соцпедагогдун социалдык паспорт
2.Компетенттүү окутууну ишке ашыруу жана окуучулардын жетишкендиктерин балоо.
2.1. Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу.
5-6-9-кл кыргыз тили адабият КТП
2.2 Окутуу тарбиялоо процесинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу.
2.3 Окутууну балоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу.
өз ара сабактарга катышуу дептерлери 20230427_01000866
Сабакка анализ берүү картасы20230427_01000866
Дептер текшерүү жөнүндө жалпы ЖОБО
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу.
чейректик мониторинг(класстар)
2018-2019-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
2019-2020-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинг
2020-2021-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
2021-2022-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
Мамлекеттик Ж.М.Аны өткөрүү,мөөнөттөрүн белгилөө боюнча буйруктан көчүрмө
Мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациянын 2 жылдык жыйынтыгы тууралуу маалымат
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонуучу эрежелери,жол-жоболору жана жыйынтыктары,ошондй эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу.
Экзамендик комиссиянын протоколдору
Мамлекеттик аттестацияны өткөрүүдө жана аппеляциялык комиссия жөнүндө жобо
2.6 Коопсуз,өнүктүрүүчү жана пихологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
Окуучулардын өрт коопсуздугун сактоо боюнча нускама (pdf.io)
2.7 Ички жана тышкы баалоонун системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
2018-2019-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
2019-2020-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
2020-2021-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
2021-2022-окуу жылындагы предметтердин билим сапатынын салыштырмалуу мониторинги
олимпиаданын 3 жыдык мониторинги
2.8 Кызыктар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу.
3.КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим программасына шайкеш келүүсү.
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү,ошондой билим берүү процессиннин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Химия кабинетиндеги техникалык коопсуздук эрежеси20230427_01280039
Физика кабинетиндеги техникалык коопсуздук эрежеси20230427_01265594
социалдык педогогтун милдеттери
Мугалимдердин функционалдык милтеттери
3.3 Педогогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мативациялоо системасынын болушу
мектептин миссиясы.Аккр. скан.
4.МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын(жабдылган окуу класстары,лабораториялар,компьютердик класстар,спорт зал)болушу
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык,санитардык- эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук,эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча иштии топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу
Мектептин өнүктүрүү планы (pdf.io)
1.Билим берүү программасынын мазмуну жана окуу методикалык жактан камсыздалышы.
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын,базистик окуу планынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.2 окуу методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүно ылайык келүүсү
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине,анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду) болушу
*Мектеп китепканасы жөнүндө жобо
*Китепканадагы делолордун номенклатурасы
*Китептер боюнча мониторинг 1 жыл
*Китептерди ижарага берүү жобосу
*Жаңы китеп долбоору боюнча маалымат